Share |
feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Latest Release

Labels: , ,

Cubaan Umno kelirukan rakyat - Nasurudin

Ditulis oleh Te@m I.T
MANEK URAI, 22 Jun - "Kita usung calon BN keluar dari Manek Urai," kata Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan, Ustaz Nassuruddin Daud malam tadi di Ceramah Umum Pilihanraya Kecil Manek Urai yang diadakan di Padang Majlis Daerah Laloh.

Baca lagi...

Usefull Links

Bekerjasama dengan Umno, PAS tidak terliur - Mursyidul Am
Ditulis oleh Te@m I.T



LALOH, 22 JUN - Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat menyelar pihak Umno yang disifatkan sebagai tidak bermaruah dengan menunjukkan sikap yang lemah sebagai sebuah parti yang memerintah ketika membicarakan isu kerajaan perpaduan.

Baca lagi...
Kerajaan Perpaduan, BN hilang 'tabung oksigen' di Manek Urai - Mahfuz
Ditulis oleh Wartawan Kita
Dari parlimen KUALA LUMPUR, 22 Jun - Majlis pimpinan Pakatan Rakyat hari ini tegas menolak idea penubuhan kerajaan Perpaduan dengan Umno/BN dalam satu kenyataannya di Pejabat Ketua Pembangkang bangunan Parlimen, hari ini.
Baca lagi...

Usefull Links

Manek Urai: Najib fikir semula kewajaran bertanding
Ditulis oleh Te@m I.T

LALOH, 22 Jun - Ketua Umum Parti KeADILan Rakyat (PKR), Dato' Seri Anwar Ibrahim mencabar Barisan Nasional (BN) supaya tidak bertanding pada pilihanraya kecil Dun Manek Urai nanti.

Baca lagi...
Jentera PAS lancar strategi kempen '5M'
Ditulis oleh Te@m I.T

MANEK URAI, 22 Jun - Jentera PAS Kelantan hari ini melancarkan strategi kempen 5M bagi memenangi hati pengundi pada pilihanraya kecil Dun Manek Urai kali ini.

Baca lagi...
Lambakan Projek 'Mee Segera' Bagi Menjamu Penduduk DUN Manik Urai
Ditulis oleh www.mafrel-kelantan.blogspot.com

Salam, Saya dari MAFREL Kelantan, terlibat sebagai Pemantau MAFREL Kelantan bagi pihak Dr Halim, Ketua Misi MAFREL Kelantan bagi PRK DUN Manik Urai.

Sebarang aktiviti berkaitan dengan Pemantaun yang dilakukan oleh MAFREL akan di update dalam blog kami di: www.mafrel-kelantan.blogspot.com.

Baca lagi...
Taktik terdesak raih sokongan rakyat - Salahuddin
Ditulis oleh Pilihanraya Kecil Manek Urai N41

SHAH ALAM, 20 Jun – PAS menyifatkan kenyataan Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang menyebut ‘undi BN (Barisan Nasional) juga boleh masuk syurga’ sebagai taktik terdesak meraih soko-ngan rakyat selepas sedar peluang BN menang di Manek Urai, 14 Julai ini tipis.

Baca lagi...

Usefull Links

Martek dan polis bakal menghangatkan Manek Urai
Ditulis oleh Pilihanraya Kecil Manek Urai N41

MANEK URAI, 20 Jun - Iklim yang suam-suam kuku di luar sana turut melanda kawasan pilihan raya kecil Dun Manek Urai apabila jentera pilihan raya masih lagi belum menjalankan kerja-kerja pilihan raya dengan jelas.

Baca lagi...
PRK Manek Urai, IT PAS sedia laman web rasmi
Ditulis oleh Wartawan Kita

KUALA LUMPUR, 20 Jun - Lajnah ICT PAS Pusat mengambil satu lagi pendekatan proaktif bagi memastikan semua rakyat Malaysia dan Dunia mendapat akses sebenar tentang situasi perjalanan Pilihanraya di Dun Manek Urai yang dikendalikan oleh Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia (SPR).

Usefull Links







0 comments:

Post a Comment

Sponsor Live

CO.CC:Free Domain
Free Website Hosting

menu

Balliq-List

New Latest Youtube free Video Download No Sex Adult