Share |
feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Latest Release

Labels: ,

Boikot Malaysiakini !!
Posted on Tuesday, June 23 @ 17:00:00 PDT by TokPenghulu
Artikel Oleh: addin_77

"



Sebelum ini saya ada menulis artikel bertajuk " Berhati -Hati Dengan Malaysiakini ", namun selepas itu tak ada perubahan positif pun berlaku kepada akhbar online Malaysiakini namun saya lihat akhir-akhir ini bertambah teruk.


Berita-berita yang dipaparkan senada dengan media arus perdana milik UMNO BN. Saya percaya proksi UMNO telah menular dalam media siber tersebut. Maka tidak hairanlah berita yang dihasilkan terlalu banyak berunsurkan provokasi.

Masyarakat beralih kepada alam siber untuk mencari informasi kerana ingin berita yang telus, tepat dan adil. Namun, berita - berita seperti di Malaysiakini hanya membuatkan rakyat semakin benci. Jesteru itu, mulai hari ini kita Boikot Malaysiakini, kepada semua pengunjung setia alam siber kita boleh beralih arah ke portal-portal berita yang lebih telus seperti Harakahdaily, Suara Keadilan online dan pelbagai lagi. Di bawah ini saya sertakan berita yang disiarkan di Malaysiakini berniat jahat kepada pimpinan PAS bertujuan ingin mewujudkan suasana kurang selesa:-

Usefull Links


Tiada poster Hadi selepas reda isu k'jaan perpaduan

Poster presiden PAS tetap tidak dinaikkan dalam pilihanraya kecil DUN Manek Urai walaupun isu kerajaan perpaduan telah reda dalam parti itu susulan keputusan terbarunya dan Pakatan Rakyat semalam. Ketiadaan poster Datuk Seri Abdul Hadi Awang tidak kena-mengena dengan isu politik nasional, kata Timbalan Pengarah Pilihanraya PAS Kelantan, Nasir Daud kepada Malaysiakini hari ini.

Setakat ini, tambahnya, PAS Kelantan masih tetap menggunakan strategi "lokalisasi" dengan menonjolkan poster Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, yang juga menteri besar. Abdul Hadi bagaimanapun akan terlibat dalam sebahagian strategi kempen PAS untuk mempertahankan kerusi negeri itu. Beliau, yang juga ahli parlimen Marang, dijangka hadir sekurang-kurangnya di dua program - pengumuman calon PAS Jumaat ini dan hari penamaan calon, 6 Julai.

Usefull Links


Poster Nik Aziz 'bernilai komersil tinggi'






0 comments:

Post a Comment

Sponsor Live

CO.CC:Free Domain
Free Website Hosting

menu

Balliq-List

New Latest Youtube free Video Download No Sex Adult